haniz

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

Hemma från skolan nu... :)

Av Hanna - 11 oktober 2010 15:39

Hej idag var det skola och det var väll kul...

det hända int så mkt bara typ idrott och afrika saken. Vi hade matte och engelska oxå men engelskan var lätt e ju typ klar med allt i boken hitills och på matten skulle man gå igenom massor av saker om typ det vi jobbar med nu och jag är klar med det oxå så jag passade på att gå till skolsystern så att hon kunde kolla på min arm och hon sa att det nog var en spricka... D: som alla andra har sagt. Nu gör man väll inge speciellt ska kanske göra nåt med lollo. Tror jag ska ringa henne nu förseten. :) 

/ haniz <333


juste igår handlade jag och mamma mat och då fick jag en billys hamburgare som jag ska äta i stallet i morrn :P visste int att det fanns men det gjorde det tydligen... det finns ju pannkakor oxå. hehe

   hamburgare ;P

   pannkakor ;D

 
 
Ingen bild

tess

11 oktober 2010 16:36

hej:)

 
Ingen bild

Abuhassan

11 oktober 2010 16:36

feliiicia jag älskar dig förlåt för idag :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 18 oktober 2010 17:04

Hej tänlte berätte om i går <3 Det var jätte kul i stallet . Fast det gick inte så bra för mig på tävlingarna en vägranpå tom och en på rigo... menmen sånt händer väll :) aja alla var super duktiga och fannie L vann hela åttantävlingen på rigo :) ...

Av Hanna - 17 oktober 2010 08:51

Hejsan! Idag är det tävling som sagt :) vi ska typ till stallet vid halv 11. aja det fick bli ett kort inlägg. ska försöka fota i stallet... XD ...

Av Hanna - 16 oktober 2010 17:58

Hej!     Kom hem från stallet för en stund sen. Vi har gjort i ordning våra tävlings grejer till tävlingen i morrn ;P Först ska jag tävla clear round med tom och sedan L:C med rigo. I stallet var det först hoppgrupp och då hade jag Tom :) Det gic...

Av Hanna - 16 oktober 2010 17:55

Vinnaren i data tävlngen är....................... Isabelle winborg www.isabellewinborgs.bloggplatsen.se     GRATTIS DU HAR VUNNIT EN APPLE DATA MED WEBBKAMERA OCH SAMTILIGA APPLE FUNKTIONER.     ...

Av Hanna - 15 oktober 2010 15:59

Tjao! Idag var det handbolls profil och jossan följde med mig hem :) Vi lyssnar på musik och typ spelar spel på hamsterpaj.net  Snart ska vi träna :D Jippie... :)    ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards